Γνωρίζοντας την Υπάτη και το φαράγγι των Φαρμακίδων

Στις 9 και 10 Απριλίου αποφασίσαμε να γνωρίσουμε τις ομορφιές της Υπάτης, με το πεζοπορικό τμήμα του Ομίλου μας.

Ξεκινήσαμε λοιπόν με όρεξη για περπάτημα και αναγνωριστική διάθεση.

Φτάνοντας στην Υπάτη, μαγεύεσαι από τη φυσική ομορφιά της, τις βυζαντινές εκκλησίες, τις κρήνες, τα τρεχούμενα νερά, και τους καταρράκτες της. Το μάτι σου χάνεται στα πλανεμένα μονοπάτια όπου οι μάγισσες και οι νεράιδες σε προσκαλούν.

Ανηφορίζοντας,  θωρείς το Κάστρο με την κυρά του και την σπηλιά της Αρσαλής.

Αρχίζοντας λοιπόν και εμείς να την εξερευνήσουμε επισκεφθήκαμε πρώτα  το Βυζαντινό Μουσείο της,  για να θαυμάσουμε τα ψηφιδωτά δάπεδα, και τα ευρήματα που σε κάνουν να ταξιδεύεις στο χρόνο , καθώς αφορούν τους παλαιοχριστιανικούς και βυζαντινούς χρόνους.

Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, είχαμε χρόνο για ένα ιαματικό λουτρό στο Υδροθεραπευτήριο, που είναι από τα πλέον τελειότερα και σύγχρονα Υδροθεραπευτήρια.

Αλλά δεν μπορείς να μείνεις μόνο στο ΧΘΕΣ ενθυμούμενος το Μουσείο. Ζεις και το ΣΗΜΕΡΑ ταξιδεύοντας στις αίθουσες του Κακογιαννείου Αστεροσχολείου, το οποίο επισκεφθήκαμε και βρίσκεται αριστερά της πλατείας , και φτάνεις μέχρι τ’ αστέρια ρίχνοντας μόνο μια ματιά.

Πριν φτάσουμε στο Αστεροσχολείο , κατηφορίζοντας τα σοκάκια συναντήσαμε τον Ανδριάντα του Σπύρου Ματσούκα, εθναπόστολου και ποιητή.

Μετά τη χαλάρωση από τα λουτρά και  την βόλτα στ΄αστέρια  , τι άλλο μένει; ΄Όπως το καταλάβατε. Μια γερή κρασοκατάνυξη με πλούσια μεζεδάκια. Να μην ξεχνάμε και το …στομάχι βρε αδελφέ!!!!!!

Το πρωί της Κυριακής , ξεκινήσαμε την πεζοπορία μας από το χωριό Καστανιά που βρίσκεται σε υψόμετρο 1050 μ. από την  πλατεία του χωριού και ανηφορίζοντας συναντήσαμε το ναό του Οσίου Αθανασίου του Μετεωρίτη. Μετά από έντονη ανάβαση φθάσαμε στην κορυφή του Πετρωτού (υψ. 1240 μ.) ‘ Οπου και να κοιτάξεις μαγεύεσαι θαυμάζοντας τη θέα. Αφού ξεκουραστήκαμε για λίγο αρχίσαμε να κατηφορίζουμε μέσα από το ελατοδάσος, προς το οροπέδιο Ροδόκαλος. Περπατώντας συναντάς ένα παλιό μονοπάτι θαμμένο στα πλατάνια και στην πλούσια βλάστηση και καθώς διασχίζεις ένα πέτρινο γεφύρι φτάνεις στο ιστορικό Κάστρο, που από μια πανοραμική θέση επισκοπεί, εποπτεύει  και στέκει προστάτης της πόλης.

Απέναντι από το Κάστρο κοιτάζοντας την Οίτη, αντικρίζεις τη σπηλιά της Αρσαλής, μια σπηλιά που φαντάζει σαν μάτι Κύκλωπα που αγρυπνάει για το βασίλειό του.

Εξαιρετικά ευδιάθετοι και χαρούμενοι που εξερευνήσαμε την Υπάτη, αφού καλοφάγαμε το μεσημέρι και ήπιαμε τα καφεδάκια μας το απογευματάκι , με γεμάτες μπαταρίες πήραμε το δρόμο της επιστροφής για την Ν. Ιωνία.