Ανακαλύπτοντας τις ομορφιές της Νότιας Αγγλίας

%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%b5%ce%b9%ce%ba%cf%8c%ce%bd%ce%b1

“…..σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την πτήση Α3 638 της  AEGEAN AIRLINES για το MANGESTER. Ο κυβερνήτης και το πλήρωμα  σας ευχόμαστε  ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ”.

Μόλις ακούστηκε η φωνή της αεροσυνοδού, ένα πλήθος χέρια , άρχισαν να ανοίγουν τα ντουλάπια του αεροπλάνου με βιασύνη για να πάρουν τα μπαγκάζια τους και να κατέβουν να γνωρίσουν από κοντά την ΟΥΑΛΛΙΑ.

Μαζί με όλους και εμείς, οι του Φυσιολατρικού Ομίλου Νέας Ιωνίας , 36 άτομα πανέτοιμα να χαρούμε ένα 8ήμερο στην Νότια Αγγλία. Τελειώνοντας τις διαδικασίες  της αποβίβασης, επιβιβαστήκαμε σε τοπικό πούλμαν και αρχίσαμε την επίσκεψη στην Ουαλλία από την πανέμορφη πόλη του ΤΣΕΣΤΕΡ, όπου ο Γουλιέλμος ο κατακτητής διέταξε την κατασκευή στην πόλη ενός κάστρου για να εγκαθιδρύσει την κυριαρχία του.

Περπατήσαμε στα άψογα διατηρημένα μεσαιωνικά αστικά τείχη, επισκεφθήκαμε την αγορά, το Ρωμαϊκό αμφιθέατρο του 1ου αιώνα, τον καθεδρικό Ναό και φωτογραφηθήκαμε στο περίφημο  ρολόϊ του ΤΣΕΣΤΕΡ που είναι αφιερωμένο στην Βασίλισσα Βικτωρία. Συνεχίσαμε με την επίσκεψή μας στην πόλη του ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ, τη γενέτειρα των ΜΠΗΤΛΣ. Περπατήσαμε στο λιμάνι , που θεωρείται η καρδιά της τουριστικής ζωής της πόλης με πάνω από 4 εκατομ. επισκέπτες ετησίως και είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς από την UNESCO και ψωνίσαμε σουβενίρ από το γήπεδο της περίφημης ομάδας του Λίβερπουλ.

Αρκετά κουρασμένοι αλλά και χαρούμενοι τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας και αφού δειπνήσαμε ξεκουραστήκαμε, για να συνεχίσουμε την επόμενη ημέρα, η οποία είχε πραγματικά πολλά να δούμε από την συναρπαστική Ουαλλική ενδοχώρα.

Πηγαίνοντας προς την πόλη ΚΟΝΓΟΥΙ μια από τις πιο όμορφες πόλεις αυτής της περιφέρειας , συναντήσαμε στο δρόμο τα απέραντα λιβάδια όπου έβοσκαν χιλιάδες πρόβατα που φαίνονταν από μακριά σαν άσπρες  πιτσιλιές επάνω σε πράσινο καμβά βγαλμένο από χέρι κάποιου ζωγράφου. Φωτογραφηθήκαμε στο ομώνυμο μεσαιωνικό κάστρο και στην κρεμαστή γέφυρα του TOMAS TELFORD που βρίσκεται στην είσοδο της πόλης. Περπατήσαμε στον Εθνικό Δρυμό (SNOWDONIA) μια μαγευτική περιοχή με τις υπέροχες λίμνες της, τα κάστρα και τα βραχώδη βουνά και στο Εθνικό Πάρκο BRECON BEACONS με τους καταρράκτες , τις σπηλιές και τα φαράγγια. Στο ΚΑΡΝΤΙΦ την πρωτεύουσα της Ουαλλίας , γεμάτη από μεσαιωνικά κάστρα και το Πανεπιστήμιο της πόλης  του οποίου θαυμάσαμε την καταπληκτική αρχιτεκτονική.

Στην πόλη του ΜΠΑΘ ένα πραγματικό κόσμημα Βρετανικής Γεωργιανής αρχιτεκτονικής, ξεναγηθήκαμε στην Ρωμαϊκή αυτή λουτρόπολη με τις φυσικές θερμές πηγές και είδαμε από κοντά το Αβαείο του ΜΠΑΘ και την γέφυρα ΠΟΥΤΛΙΝ.

Το βράδυ ξενύχτι σε παραδοσιακή ΠΑΜΠ της περιοχής .

Συνεχίζοντας την επόμενη ημέρα το οδοιπορικό μας , φθάσαμε στο ΕΧΕΤΕΡ, όπου επισκεφθήκαμε έναν από τους σπουδαιότερους Καθεδρικούς Ναούς της Μ. Βρετανίας με τις εκατοντάδες γλυπτές μορφές εξωτερικά , στον μακρύτερο μονοκόμματο γοτθικό θόλο στον κόσμο. Είδαμε το κοινόβιο των Βενεδικτίνων , το ΤΑΚΕΡΣ ΧΟΛ και το περίφημο ΓΚΙΛΝΤΧΟΛ, όπου και κάναμε μία βόλτα στην αγορά  HIGH STREET και από εκεί φύγαμε για το ακουστό ΠΛΥΜΟΥΘ, το γραφικό λιμάνι με την Βρετανική ναυτική ιστορία. Φωτογραφηθήκαμε  στο μνημείο της Αρμάδας και στη γραφική οδό ΒΑΡΜΠΙΚΑΝ του παλιού λιμανιού.

Ήδη έχουμε καλύψει 4 ημέρες από την εκδρομή μας και φτάνουμε την 5η ημέρα στην πανέμορφη και πιο γραφική Κομητεία της Κορνουάλης με την παραθαλάσσια πόλη του SAINT  EVIS , καλοκαιρινό θέρετρο στις Νοτιοδυτικές ακτές της Αγγλίας. Εκεί είδαμε το φαινόμενο της  άμπωτης, με τα νερά τραβηγμένα τόσο μέσα που έβλεπες μόνο άμμο και τον κόσμο να πλατσουρίζει κάνοντας αμμόλουτρα και όχι μπάνιο. Τους αμέτρητους γλάρους να περπατούν και να πετούν δίπλα σου , και αλλοίμονο αν κρατούσες στο χέρι κάποιο σάντουιτς ή άλλο φαγώσιμο έκαναν εφόρμηση και στο άρπαζαν από το χέρι με κίνδυνο να σε τραυματίσουν με το ράμφος τους, διασκεδαστικό αλλά και επικίνδυνο.

Επόμενος σταθμός η πόλη ΜΑΡΑΖΙΟΝ με το ΣΑΙΝΤ ΜΑΙΚΛΣ ΜΑΟΥΝΤ,το νησάκι με το Νορμανδικό Αβαείο, ένα φρούριο και ένα μέγαρο το οποίο επισκεφθήκαμε περπατώντας. Στο ΣΑΙΝΤ ΟΣΤΕΛ την μεγαλύτερη πόλη της Κορνουάλης ξεναγηθήκαμε σε ένα παραδοσιακό ζυθοποιείο και δοκιμάσαμε διάφορες γεύσεις μπύρας (που πραγματικά εγώ τουλάχιστον δεν ήξερα ότι υπήρχαν) και πήραμε και το δώρο μας ό καθένας από ένα μπουκάλι μπύρας σε όποια γεύση προτιμούσε.

Το ταξίδι μας συνεχίζεται για Λονδίνο περνώντας από πανέμορφα χωριά και κοιλάδες και την φανταστική ακτογραμμή της Αγγλικής Ριβιέρας για να επισκεφθούμε το ΣΟΛΖΜΠΕΡΙ  εκεί που βρίσκεται ένας από τους πιο σημαντικούς προϊστορικούς αρχαιολογικούς χώρους , το ΣΤΟΟΥΝΧΕΝΤΖ, με τους γιγαντιαίους ογκόλιθους γαλαζόπετρας , φερμένους από το ΠΡΕΖΕΛΙ πριν από 4,5 χιλ. χρόνια. Οι ψαμμιτικοί αυτοί ογκόλιθοι που είναι 40 τόννων οι μεγαλύτεροι και 10 τόννων οι μικρότεροι, δεν έχει βρεθεί ακόμη πώς μεταφέρθηκαν από το ΠΡΈΖΕΛΙ που βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά.

Φτάνοντας στο Λονδίνο, τακτοποίηση και ξεκούραση και το βράδυ βόλτα στο κέντρο της νυκτερινής διασκέδασης , με τα υπέροχα MUSICAL, τo SOHO, την CHINA TOWN, την LEICESTER SQUARE, τον  Tάμεση, τo BIG BEN, τo MILLENIUM BRIDGE  και  άλλα. Το πρωί ξενάγηση στην Πρωτεύουσα , στην περιοχή του ΟΥΕΣΤΜΙΝΣΤΕΡ με το επιβλητικό κτίριο του Κοινοβουλίου, την πλατεία TRALFAGAR, την Εθνική Πινακοθήκη , το ST JAMES PARK και τα Ανάκτορα του MΠAKIΓXAM.

Έχεις τόσα πράγματα να δεις και όλα αξιόλογα που δεν σου φτάνουν οι ημέρες. Οι περισσότεροι επισκέφθηκαν το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της MADAME  TISSAUD, άλλοι το Βρετανικό Μουσείο και άλλοι κάποια παράσταση από τις πολλές και αξιόλογες που παίζονταν στο Λονδίνο.

Και έφτασε η τελευταία ημέρα , που ήταν στη διάθεση του καθ΄ ενός μας  να την αξιοποιήσουμε κατά βούληση. Άλλοι  λοιπόν  την ξόδεψαν στα καταστήματα της Σλόουν Στρίτ  ή απόλαυσαν τον καφέ τους στο Κόβεν  Γκάρντεν ή στο Χαϊντ  Πάρκ  ή στο ζωολογικό κήπο ή σε ένα από τα δεκάδες μουσεία.

Αργά το βράδυ μεταφερθήκαμε στο Αεροδρόμιο του Χίθροου για την επιστροφή μας στην Αθήνα.

Φτάνοντας  χαιρετηθήκαμε, ευχόμενοι και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά για κάποιον άλλο προορισμό !!!!!