Καλοκαιρινή απόδραση στην Αργολίδα

Το Ναύπλιο πάντοτε μας περιμένει για να κάνουμε τις βόλτες μας στα γραφικά σοκάκια του, να δούμε  το πανέμορφο Μπούρτζι, να περπατήσουμε και να φθάσουμε στην δημοφιλή παραλία της Αρβανιτιάς και από πάνω σου να αντικρίζεις το Παλαμίδι. Ένας ακόμη λόγος για να διανυκτερεύσεις στην όμορφη αυτή πόλη, το  καλοκαίρι, είναι μια επίσκεψη στην Αρχαία Επίδαυρο, που υπερηφανεύεται για την φυσική της ομορφιά και γιατί «φιλοξενεί» εδώ και χιλιάδες χρόνια ένα Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς, όπως το αρχαίο θέατρο, το ωραιότερο και το καλύτερα διατηρημένο.

Κάθε χρόνο σχεδόν ο ΦΟΝΙ διοργανώνει μια εκδρομή, ώστε να παρακολουθήσουν τα μέλη του μία παράσταση. Για το καλοκαίρι του 2017 επιλέξαμε να δούμε το έργο «Οιδίπους επί Κολωνώ» στις 8 Ιουλίου.

Σάββατο πρωί ξεκινήσαμε από την Ν. Ιωνία και περάσαμε την μέρα μας, μέχρι το μεσημέρι, στην παραλία του Δρεπάνου, με μπάνιο, ηλιοθεραπεία και φαγητό. Για την   μεσημεριανή μας  ξεκούραση, και τη διανυκτέρευση μας πήγαμε στο Ναύπλιο και δώσαμε το απογευματινό μας ραντεβού στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, όπου όλοι μαζί ξεκινήσαμε για το θέατρο.

Στην παράσταση «Οιδίπους επί  Κολωνώ», που παρακολουθήσαμε, τον κεντρικό ρόλο είχε ο Κώστας Καζάκος, που φέτος συμπλήρωσε 60 χρόνια θεατρικής πορείας. Κέρδισε το τιμητικό χειροκρότημα του κοινού στην εμφάνιση του και φυσικά και στο τέλος της ερμηνείας του, ως φόρο τιμής για την λαμπρή παρουσίαση του. Εξαίρετος και ο Δ. Λιγνάδης, καθήλωσε το κοινό στον ρόλου του ως ξένος, αλλά και ως χορός ή Άγγελος, με το σπάνιο ταλέντο του. Η μουσική του Μ. Μάτσα συγγένευε με την ψαλτική, με το χορό των τεσσάρων ψαλτών και προσέδιδε τελετουργικό χαρακτήρα στην παράσταση.

Μετά το τέλος της παράστασης επιστρέψαμε στο Ναύπλιο. Μερικοί έκαναν την νυχτερινή τους βόλτα στην πόλη και άλλοι επέλεξαν να πάνε για ξεκούραση.

Η επόμενη μέρα, μετά το πρωινό μας, ήταν αφιερωμένη στην υπέροχη θάλασσα του Αργολικού Κόλπου. Ξεκινήσαμε για την κοντινή παραλία στο Βιβάρι. Μόλις φθάσαμε, αντικρίσαμε τόσους πολλούς λουόμενους που δεν μας έκανε καρδιά να μείνουμε εκεί. Τελικά επιλέξαμε να πάμε πάλι στο Δρέπανο. Η θάλασσα, το μπάνιο, το θέατρο σ’ αυτό το διήμερο αναπτέρωσε την ψυχική μας υγεία και διάθεση, ευτυχείς λοιπόν, γυρίσαμε στη Ν.  Ιωνία.

Ευχόμενοι να περάσουμε ένα όμορφο καλοκαίρι, ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο, για καινούργιες αποδράσεις.