Αιδηψός – Λιχαδονήσια

27-28/6/2015

Καλοκαιρινή απόδραση για την κοσμοπολίτικη Αιδηψό,  και τα όμορφα Λιχαδονήσια με την ξανθιά άμμο και τα τουρκουάζ νερά τους.  Αντηλιακό ,μαγιό και φύγαμε για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.

Πρωϊνή αναχώρηση από Ν. Ιωνία για να προλάβουμε το καράβι από Αρκίτσα για Αιδηψό. Ένα καφεδάκι στο καράβι ξύπνησε τους εκδρομείς κατά την διάρκεια της ωριαίας θαλασσινής διαδρομής. Πατώντας το πόδι μας στην αγουροξυπνημένη Αιδηψό, αφήσαμε τις αποσκευές μας στο ξενοδοχείο, και ξεκινήσαμε για το παραθαλάσσιο ψαροχώρι  Ήλια. Ώρα για μπάνιο. Όμως άλλες οι βουλές των κολυμβητών, άλλες του καιρού.

Λίγο ο ψυχρός αέρας ,λίγο και οι δυνατές ψιχάλες, χάλασαν την διάθεση για μπάνιο. Υπήρξαν και οι τολμηροί που αψήφησαν την μικρή κακοκαιρία.

Το γεύμα όμως ένωσε όλους σε μια παρέα, που κατέληξε σε τρικούβερτο γλέντι. Αργά  προς το απόγευμα επιστρέψαμε στην Αιδηψό. Το βράδυ !!!!!!!! βόλτα με το τρενάκι για μια πανέμορφη  ξενάγηση της πόλης,  μέχρι την περιοχή ΠΛΑΤΑΝΙΑ, τραγουδώντας, και ξεσηκώνοντας  τις ρούγες με τις τρέλες μας.

Η επόμενη ημέρα  ήταν κάτι διαφορετικό. Από τον Αγ. Γεώργιο, με καραβάκι ξεκινήσαμε για τα Λιχαδονήσια.  Με το καραβάκι  εξερευνήσαμε τα νησάκια, με τα πεντακάθαρα νερά και το απίστευτης ομορφιάς τοπίο. Είδαμε και μερικά μέλη μιας οικογένειας από φώκιες.

Στο νησάκι Μονολιά,  σε ένα μικρό όρμο ,αράξαμε. Μια καταπληκτική παραλία, με καθαρά νερά και  παραλία πλούσια σε καθαρή άμμο μας προσέφερε  ένα απολαυστικό μπάνιο   και το γεύμα μας.

Αργά το βραδάκι επιστρέψαμε καταχαρούμενοι στη Ν. Ιωνία, με την ευχή να βρεθούμε σύντομα στη επόμενη πρώτη φθινοπωρινή εκδρομή του Συλλόγου μας.